Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
CA werkt samen met Dell aan storage area network-oplossingen
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 24-02-1999 (19990224) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.cai.com/offices/holland/nieuws/990223_arcserveit_dell.htm
Klik op deze link voor het originele bericht: http://www.persberichten.com/pb/computera/23feb99ca.htm

nb10

COMPUTER ASSOCIATES WERKT SAMEN MET DELL AAN BEHEERBARE, SCHAALBARE,

BEDRIJFSBREDE STORAGE AREA NETWORK-OPLOSSINGEN

Dell levert ARCserveIT voor PowerVault SAN direct aan klanten

Nieuwegein / New York, 23 februari 1999 - Dell Computer Corporation (Dell) heeft CA's ARCserveIT gecertificeerd en zal ARCserveIT verkopen en ondersteunen als onderdeel van haar nieuwe PowerVault SAN-oplossing. ARCserveIT is het eerste opslagproduct dat dit heeft bereikt.

De productcombinatie voorziet Windows NT-gebruikers van een geavanceerde opslag-oplossing van ongeėvenaarde schaalbaarheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit. CA's SAN-beheeroplossing in combinatie met Dell's PowerVault SAN-hardware voorziet in gegevensbeveiliging voor meerdere servers die meerdere libraries op een PowerVault SAN delen.

"Als toonaangevende leverancier van SAN-oplossingen voor Windows NT en NetWare, biedt CA ons enorme voordelen bij het bepalen van onze strategie met betrekking tot onze PowerVault-oplossingen", zegt Kevin Reinis, director van PowerVault-marketing voor Dell's Enterprise Systems Group. Onze klanten van SAN-oplossingen zullen van de uitgebreide functionaliteit en uitstekende performance van ARCserveIT profiteren voor het maximaliseren van hun gegevensbescherming en het optimaal benutten van bestaande IT-investeringen."

Met de snelgroeiende omvang van gegevens verspreid over gedistribueerde servers en met het toenemende belang van die gegevens voor de organisatie, zoeken IT-managers naar effectievere manieren om gegevens te backuppen en te restoren en de beveiliging van bedrijfskritische informatie te verbeteren. Fibre Channel SAN's voldoen aan deze eisen door het vergroten van de troughput performance, gecentraliseerd beheer van gegevens afkomstig uit verschillende bronnen en het verminderen van het backupverkeer op het netwerk. SAN's verlagen bovendien de opslagkosten doordat opslag-apparatuur met grote capaciteit vanuit meerdere applicaties benaderd en gebruikt kan worden.

ARCserveIT's ongeėvenaarde flexibiliteit en schaalbaarheid stellen klanten in staat om opslagapparatuur, zoals de Dell PowerVault 130T tape library, met meerdere servers te delen. Om de performance te vergroten, kunnen klanten eenvoudig een nieuwe backupserver toevoegen. Om de capaciteit te vergroten, hoeven ze alleen een andere tape-library aan de switch toe te voegen. Herconfiguratie van de opslaginfrastructuur is niet nodig.

Naast een complete SAN-oplossing bestaande uit hardware- en -software voor Windows NT, biedt Dell haar klanten complete ondersteuning, bestaande uit technische dienstverlening, om daarmee het succesvolle gebruik en een optimale lange-termijn performance te garanderen.

"Dit initiatief en het belang dat Dell hecht aan kwaliteit bij het ontwikkelen van bedrijfsbrede systemen, stelt het bedrijf in staat om grote NT-gebruikers de voordelen van de SAN-technology te bieden", zegt Yogesh Gupta, CA senior vice president product strategy. "Met ARCserveIT als integraal onderdeel van de PowerFault SAN-oplossing, kunnen Dell-klanten hun implementatietijd verkorten, de totale performance vergroten en hun cost-of-ownership verlagen. Dat resulteert in een veel hogere return-on-investment en vergroot de beveiliging voor hun omgeving."

CA en Dell, die al een OEM-overeenkomst hebben, zullen blijven profiteren van hun omvangrijke onderzoeken en nauw samenwerken bij het ontwikkelen van nieuwe SAN-hardware en -software-oplossingen. CA certificeert tevens de integratie van Fibre Channel storage netwerk-apparatuur met Unicenter TNG,

zodat voorzien wordt in inventarisatie, weergave, status- en performancebewaking en beheer van storage network-apparatuur.

Computer Associates International, Inc. (NYSE: CA), is wereldwijd marktleider op het gebied van bedrijfskritische software voor zakelijk gebruik. Computer Associates levert software, ondersteuning en integratiediensten in meer dan 100 landen over de hele wereld. Het bedrijf telt 13.000 medewerkers en realiseerde over het kalenderjaar 1998 een omzet van 5,1 miljard US dollar. Bij de Nederlandse vestiging van Computer Associates in Nieuwegein werken ruim 130 mensen. U kunt CA bereiken op het worldwide web http://www.cai.com of via http://www.cai.com/offices/holland/.

Alle producten en merknamen waaraan gerefereerd wordt, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot: Computer Associates B.V. Sandra Wasseur, Marketing Manager
Postbus 577, 3430 AN Nieuwegein
Tel (030) 604 83 45
Fax (030) 605 12 34