Eigen nummerreeks voor VersaTel Telecom

BIJL PARTNERS

VersaTel Telecom eigen nummerreeks

VersaTel Telecom eigen nummerreeks 750
Uitgeven eigen nummers sleutel tot directe toegang glasvezelnetwerk VersaTel

De OPTA (Onafhankelijke Post en Telecom Autoriteit) heeft aan VersaTel Telecom een eigen nummerreeks toegekend. Hiermee loopt VersaTel drie maanden vooruit op haar eigen planning. Het verkrijgen van de nummerreeks, die met 750 begint zal in het begin van het tweede kwartaal van dit jaar operationeel zijn.

Gary Mesch, algemeen directeur van VersaTel: ~We kunnen nu beginnen met het voorzien van onze klanten van hun eigen nummers. Het gaat met name om klanten die directe toegang hebben tot ons eigen supersnelle glasvezelnetwerk. We zijn zeer tevreden met de ontwikkeling van VersaTel. We staan aan de vooravond van belangrijke uitbreidingen van onze producten en services die in het tweede kwartaal gelanceerd worden. We zijn momenteel als geen ander in staat om snel, flexibel en innovatief te reageren op de wensen van onze klanten op het gebied van spraak-, data- en internetservices.

Over VersaTel Telecom
VersaTel Telecom International N.V. is marktleider op het gebied van telecommunicatieservices in de Benelux. Het doel van VersaTel is marktleider te worden van multimedia telecommunicatieservices voor middelgrote en kleinere bedrijven in Nederland, België en Luxemburg. VersaTel bouwt momenteel een eigen supersnel glasvezelnetwerk van 2500 kilometer waarmee 29 steden in de Benelux met elkaar worden verbonden. Met dit eigen netwerk kan VersaTel de middelgrote en kleinere bedrijven breedbandige multimedia- en telecomservices bieden op hetzelfde niveau dat tot nu toe alleen voor grote bedrijven weggelegd is. VersaTel is in oktober 1995 opgericht en heeft momenteel ruim 7.000 zakelijke klanten en ruim 350 medewerkers.

///

Noot voor de redactie,