Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 01-03-1999

Zondag 28 Februari

INBRAAK VOETBALKANTINE

Vrijdagavond of in de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een voetbalkantine aan de Rusheuvelstraat in Oss. Uit het magazijn verdween een nog onbekende hoeveelheid sterke drank.

WINKELDIEF

In een supermarkt aan de Oude Molenstraat in Oss heeft de bedrijfsleider zaterdagmiddag een winkeldief betrapt. De man nam zonder te betalen 2 pakjes sigaretten weg. Toen de bedrijfsleider hem daarop aansprak en hem vastpakte, voelde hij dat er nog meer goederen onder zijn jas zaten. De man werd echter agressief, waarop de bedrijfsleider hem moest laten lopen. Hij reed weg op een zwarte bromfiets in de richting van de Molenstraat.

AUTO IN BRAND

Op de Berghemseweg in Oss vloog zaterdagmiddag een auto spontaan in brand. De eigenaar zag rook onder motorkap vandaan komen, en probeerde het vuur te blussen. Later nam de brandweer het over. Vermoedelijk is kortsluiting de oorzaak geweest.

INBRAAK WONING

In een huis aan de Willibrordusweg in Oss is zaterdagavond ingebroken. Er werden sieraden weggenomen, men kwam binnen via een raam aan de achterzijde van de woning.

ONGEVAL LETSEL

Op de Dorpenweg in Overlangel botste zondagochtend een auto tegen een andere auto. Daarbij raakte een 58-jarige vrouw uit Volkel zwaar gewond. Zij werd overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Zij verleende op de kruising met de Vingelenweg geen voorrang aan een auto, bestuurd door een 58-jarige man uit Hernen. Hij werd, samen met zijn 56-jarige passagiere, met kneuzingen overgebracht naar het Canisiusziekenhuis te Nijmegen. Beide auto's werden geheel vernield.