HP LaserJet printers klaar voor SAP R/3

Hewlett-Packard persbericht

HP LASERJET PRINTERS KLAAR VOOR SAP R/3

HP LaserJet 4000, 5000, 8000 en 8100 Printers getest door iXOS

Amstelveen, 26 februari 1999 - De HP LaserJet 4000, 5000, 8000 en 8100 printers van Hewlett-Packard zijn door iXOS getest en geschikt bevonden voor SAP R/3-omgevingen.

iXOS is toonaangevend leverancier van client/server software voor het beheer van bedrijfsdocumenten in SAP R/3-omgevingen. De HP-printers werden onder SAP R/3 IDES versie 4.0A getest op prestatie, doorvoersnelheid, flexibiliteit, functionaliteit, betrouwbaar-heid bij het afdrukken op afstand, kwaliteit, installatiegemak, handling en afdrukkwaliteit. De conclusie van iXOS was dat R/3-gebruikers documenten snel en betrouwbaar kunnen afdrukken met de netwerklaserprinters van HP.

In 1990 richtten SAP en HP in Walldorf, Duitsland het eerste R/3 Competence Center ter wereld op. Hierdoor werken beide bedrijven zeer nauw samen binnen gezamenlijke bedrijfssegmenten en -markten.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolios op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 122.800 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk