Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Primax lanceert nieuwe wapens
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 02-03-1999 (19990301) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.lothcom.com/news/part7/primax1.htm
Klik op deze link voor het originele bericht: http://www.lothcom.com/news/current/primax1.htm

nb10

Wanneer overleven een kwestie van schieten is…

PRIMAX lanceert nieuwe wapens: de Raptor 3D en Conqueror Pro

Amsterdam, 2 februari 1999 - PRIMAX International B.V., fabrikant van onder meer computerrandapparatuur, start 1999 met een nieuwe game controllers range. De twee eerste innovatieve producten zijn de Raptor 3D gamestick en de Conqueror Pro gamepad. Met het ergonomische ontwerp, de vier autolock vuurknoppen en 3D, 40° bewegingscontrole, is de gamestick perfect gereedschap om gevaarlijke missies mee uit te voeren. Ook de Conqueror Pro is aerodynamisch gevormd en maakt elk spel tot een ware strijd.

Beide gameproducten vallen vooral op door het ontwerp. Door de ergonomische handgreep kan een gebruiker urenlang comfortabel spelletjes spelen achter de computer. Maximaal spelcomfort wordt bereikt door de verschillende knoppen. Zo heeft de Raptor vier vuurknoppen op de handgreep, vier basisknoppen op het voetstuk, een regelbare gasknop en een 360° draaibare hat switch. Bovendien biedt de uitgebreide GameSuite 98 software een legio aan programmeermogelijkheden.

Bij de Conqueror Pro kunnen in totaal tien vuurknoppen worden geprogrammeerd. Hierdoor is met één druk op de knop de meest complexe beweging uit te voeren. De gamepad beschikt ook over een view hat switch in vier richtingen. Daarnaast biedt het door de 8-way direction pad betere controle.

Turboknoppen

Bij de Raptor 3D is voor elke vuurknop een overeenstemmende turboknop in te stellen. Om de turboknop te activeren hoeft de gebruiker slechts eenmaal op de desbetreffende knop te drukken. Een lichtje geeft dan aan dat de turbofunctie is geactiveerd. Helemaal echt wordt het met de vierrichtingsweergave en de rotatiemogelijkheid. Dankzij de draaihoek van de hendel beschikt de gebruiker over een breder uitzicht vooraan en kan het vliegtuig elke kant op manoeuvreren. Met de regelbare throttle van de gamestick kan bovendien de snelheid van het bestuurde vliegtuig of ander voertuig worden bepaald.

Kortom, van onnauwkeurigheid bij de besturing is geen sprake en niets staat dus een overwinning in de weg. Tenslotte draait het allemaal om schieten of geschoten worden!

PRIMAX

PRIMAX International B.V. produceert en distribueert een breed assortiment aan computerrandapparatuur. Het huidige palet van producten bestaat uit scanners, muizen, luidsprekers, game controllers en software. De scannerlijn van PRIMAX is gebaseerd op geavanceerde maar eenvoudig te gebruiken technologieën. De Europese PRIMAX R&D-afdeling werkt, in samenwerking met R&D van het moederbedrijf in Taiwan, voortdurend aan scanners waarvan de gebruiksvriendelijkheid uitsteekt boven het gemiddelde. Vanuit PRIMAX International B.V., het Europese hoofdkantoor in Nederland, en de dochterondernemingen in Duitsland, Engeland en Frankrijk worden PRIMAX-producten in heel Europa en delen van het Midden-Oosten en Afrika verkocht aan zowel de retailmarkt als de distributeurs. Wereldwijd werken er meer dan 4.700 mensen bij PRIMAX. Internet: www.primax.nl

Meer informatie

In de Benelux is de Raptor 3D voor slechts ƒ89,95- /BEF 1595,- en de Conqueror Pro voor ƒ49,95 /BEF 895,- incl. BTW verkrijgbaar.

PRIMAX-producten worden in Nederland verkocht door onder meer Dynabyte, Het Rek-outlets, Computer Company, Horn Elektro, Mikro Electro, De Block, Neckermann, De Harense Smid, Scheer & Foppen, Kijkshop, Dunnet, Electro World en de betere dealer. Distributeurs: Despec Supplies in Sneek, A-Line Technologies B.V. in Naarden, Goldring Computersupplies in Eemnes, Lifeware B.V. in Eindhoven.

In België door Exell, Microman, Photo Hall, Fnac, Qcom, Service, Computer Company, Bestsellers, Selexion, GB-Maxitech en de betere dealer.

Distributeurs: Actebis, Tornado, Despec, Personal Upgrade, Comproducts.

Voor informatie kan de lezer zich wenden tot PRIMAX International B.V., tel: (+31) 30 - 240 99 50 of info@primax.nl

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor een testexemplaar van deze producten:

Loth & Werner Communications

Evelien Vredeveld, Sr. PR Consultant,

telefoon: +31 (20) 575 40 52,

fax: +31 (20) 575 40 44,

e-mail: evelien.vredeveld@loth.nl

Herlezen
N\I\E\U\W\S\bank
Introductie | Persberichten Vandaag | Pers Agenda | Persberichten Zoeken | Persbericht plaatsen | Abonneren | Adverteren | Zonder frames |