Bemiddeling Millenniumpool niet gestopt

Datum nieuwsfeit: 03-03-1999

Millennium Platform

pagina terug terug naar de homepage

Bemiddeling Millenniumpool niet gestopt

In tegenstelling tot de berichten in het NOS Journaal van dinsdagavond is de bemiddeling voor millenniumexperts in de millenniumpool niet gestopt. Zoals vorige week vermeld kunnen nieuwe kandidaten zich niet meer aanmelden. De bemiddeling voor de millenniumexperts in de pool is echter geheel niet beëindigd, sterker nog, het Millennium Platform zal actie blijven ondernemen om vooral het midden- en kleinbedrijf laagdrempelige millenniumhulp te bieden. Het Millenniumplan mkb is daarvan een voorbeeld. De millenniumexperts spelen daarin een grote rol.

Het Millennium Platform heeft gemeend de millenniumexperts over deze situatie precies op de hoogte te moeten brengen en hen de vooruitzichten voor 1999 te schetsen. Op korte termijn zal iedereen uit de pool een brief van de heer Timmer ontvangen. Vervolgens zal Arbeidsvoorziening iedere millenniumexpert op de hoogte brengen van de specifieke mogelijkheden voor hem of haar, zowel in de bemiddeling voor millenniumfuncties als voor reguliere arbeidsbemiddeling.

Helaas kan er door de berichtgeving van het NOS Journaal een verkeerd beeld zijn ontstaan.