Discussiebijeenkomst met Marnix van Rij in Utrecht

Datum nieuwsfeit: 04-03-1999

Den Haag, 3 maart 1999

Discussiebijeenkomst Confrontatie met de toekomst met Marnix van Rij

Op donderdag 4 maart aanstaande vindt een discussiebijeenkomst van Confrontatie met de toekomst plaats in de Gertrudiskapel (Willemplantsoen 1c) te Utrecht.

De bijeenkomst begint om 19.30 uur. De initiatiefgroep Confrontatie met de toekomst organiseert deze avond om met belangstellenden, CDA-ers en niet CDA-ers, van gedachten te wisselen over de toekomst van het CDA na de eeuwwisseling. Deelnemers aan de discussie zijn: Marnix van Rij, CDA-partijvoorzitter, Doekle Terpstra, voorzitter CNV, Jacobien Geel, theologe en programmamaker bij IKON, Helmer Koetje, voorzitter van het Commissariaat voor de Media en Hannie van Dijk, adjunct-directeur ICCO. Aan de hand van stellingen zal worden gediscussieerd.

De presentatie van deze discussiebijeenkomst is in handen van Coskun Cörüz (onder andere gemeenteraadslid Haarlem, consultant van ACB Amsterdam, voorzitter bijzondere leerstoel Islam en de UvA).

Voor nadere informatie: CDA-Partijvoorlichting, telefoon 070-3424814/817