Onderwerpen nieuw D66-tijdschrift DiXiT

In het nieuwe
D66-tijdschrift DiXiT nummer 1: Statenspecial

Twentse tweespalt over drievuldigheid
Als het aan Minister Peper (PvdA) ligt, zal de vierde stad van Nederland binnenkort in het oosten van Overijssel liggen. Een bliksembezoek op 8 februari sterkte hem in dat voornemen. De tweede kamer beslist binnenkort over de fusie van Hengelo, Enschede en Borne tot Twentestad (247.000 inwoners). Maar het verzet is nog niet gebroken.

En verder:

- Senator Ruud Hessing over referenda

- De landelijke betekenis van Gorcum

- Gekozen CdK moeilijke keuze voor benoemde CdK
- Minister Apotheker over de blinde vlek van D66
- Parlementaire enquetes: weerzien in Srebrenica?
- Liberale internationale: 'D66 geen spat rechtser'
- Het uitsterfbeleid van Beverwijk

DiXiT belicht actuale politieke kwesties vanuit alle geledingen en gremia van de politieke partij D66, van Europees parlement tot gemeenteraad en van de Staten tot Eerste en Tweede Kamer. DiXiT is een gezamenlijke uitgave van de politieke partij D66 en haar Opleidingscentrum. Het blad verschijnt tussen de recessen tot circa twintig nummers per jaar. Leden van D66 kunnen zich in dit introductiejaar abonneren voor f 57,50, niet-leden betalen f 70,-. Vraag een proefnummer aan of neem direct een abonnement: E-mail (LSd66@d66.nl) of telefoon 070-3566066.