Microsoft: Binnen jaar één miljoen nieuwe bedrijven online

Datum nieuwsfeit: 04-03-1999

Microsoft zet strategie uiteen om bedrijven en consumenten sneller te laten deelnemen aan e-commerce

Nieuwe strategie heeft tot doel om binnen een jaar één miljoen nieuwe ondernemingen online te brengen

Schiphol-Rijk/Brussel, 4 maart 1999 - Tijdens een persbijeenkomst in San Francisco met Bill Gates, chairman en CEO van Microsoft, heeft Microsoft een veelomvattende en geïntegreerde strategie uiteengezet om het zakendoen voor ondernemingen en consumenten via Internet te vergemakkelijken. Deze strategie komt tegemoet aan een breed scala van behoeften uit de zakelijke markt, van direct marketing en verkoop tot en met interne aankopen en zakendoen binnen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen