Etchform winnaar BOV-trofee Het Gooi

Datum nieuwsfeit: 04-03-1999

Etchform winnaar BOV-trofee Het Gooi

Etchform BV heeft op 2 maart jl. de BOV-verkiezing in het Gooi gewonnen. In 't Spant in Bussum werd voor de tweede keer in successie deze regionale verkiezing voor ondernemers met een bijzondere visie gehouden.

De verkiezing werd op flitsende wijze verzorgd. Willem Bol praatte de verschillende programmaonderdelen op zijn eigen komische wijze aan elkaar, terwijl John de Mol de videopresentaties van de genomineerden voor z'n rekening nam. Na een spannende strijd met TMP Worldwide (arbeidsmarktcommunicatie) en Fröhlich & Plaisier (mediaproducties en omroepevenementen) koos de jury Etchform tot winnaar van de regionale BOV-trofee.

Etchform houdt zich bezig met het etsen (modelleren) van oppervlaktemetalen. Etchform heeft kans gezien als klein bedrijf een internationale naam op te bouwen in de etstechniek. Als enige bedrijf in Europa zijn zij in staat om edelmetalen als goud en titaan te etsen. Daarmee is het bedrijf een onmisbare partner geworden in de luchtvaart/ruimtevaart/automotive industrie. Dat zij daarnaast ook de kunstenaarsmarkt bedienen en modeltreinen etsen maakt hen absoluut uniek. Door kwaliteit wordt vertrouwen gewonnen. Door gerichte marketing is hun naam in vijf jaar tijd tot grote bekendheid uitgegroeid. Het feit dat de ondernemer Boudewijn Martinus daarin een cruciale en intensieve rol speelt, maakt Etchform zeker tot kanshebber voor de landelijke BOV-finale. Deze finale vindt plaats op 7 mei a.s., ook in 't Spant in Bussum.