Persconferentie over nieuwe Kodak Digital camera's

Datum nieuwsfeit: 04-03-1999

Hoofddorp, 8 februari 1999

Het digitale tijdperk: revolutie in reuzenstappen

Geachte redactie,

Kodak Digital & Applied Imaging, een divisie van Eastman Kodak, is dankzij haar aanbod aan 'slimme' digitale camera's en haar brede spectrum van CD en inkjet-media hard op weg om van digitale beeldbewerking één van de meest succesvolle applicaties van het millennium te maken. Met dit portfolio van producten richt Kodak zich op zowel de zakelijke markt, als de consumentenmarkt.

Met de introductie van twee nieuwe revolutionaire modellen zet Kodak Digital & Applied Imaging op donderdag 4 maart aanstaande een nieuwe stap in de ontwikkeling van de digitale camera's. Ter gelegenheid hiervan organiseert MCS in opdracht van Kodak een persconferentie in het Filmmuseum te Amsterdam, waarvoor wij u graag uitnodigen.

De introductie van de nieuwe camera's zal worden gedaan door Pierre Schaeffer, Regional General Business Manager van de divisie Digital & Applied Imaging van Eastman Kodak Company. Bij die gelegenheid wil hij u ook graag de strategie van de divisie voor 1999 toelichten, alsmede u informeren over trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale beeldbewerking zoals Kodak die signaleert.

Na afloop van de bijeenkomst zal Adrie Breure, Cluster Sales Manager Benelux van Kodak Digital & Applied Imaging, door middel van hands-on demonstraties laten zien waartoe de nieuwe camera's in staat zijn. Hiertoe staan een tweetal PC's met kleurenprinter opgesteld, zodat foto's ter plekke kunnen worden afgedrukt.

U bent op donderdag 4 maart vanaf 10.30 uur van harte welkom in het Filmmuseum, Vondelpark 3 in Amsterdam. Het terrein van het Filmmuseum is te bereiken via de parkingangen aan de Roemer Visscherstraat en de Vondelstraat ter hoogte van de Vondelkerk. De persbijeenkomst start officieel om 11.00 uur en duurt tot circa 12.00 uur. Aansluitend is er een informele lunch en vinden de demonstraties plaats.

Wilt u ons s.v.p. zo snel mogelijk via bijgaand antwoordformulier laten weten of iemand van uw redactie, en zo ja wie, op deze uitnodiging ingaat? Een e-mail ((anitas@monogram.nl)) of even bellen (023 - 562 82 08) kan natuurlijk ook. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging alsmede een routebeschrijving en parkeerinformatie.

Met vriendelijke groet,
Monogram Communication Strategies (MCS) BV

Anita Blank-Schoordijk

Persbijeenkomst Kodak Digital & Applied Imaging 4 maart 1999