VAC introduceert HotRod

Datum nieuwsfeit: 05-03-1999

VAC introduceert HotRod
Detecteert automatisch business rules en herbruikbare code in COBOL-applicaties

Amsterdam, 5 maart 1999 - Vandaag introduceert VAC HotRod, de door haar Canadese toeleverancier Netron ontwikkelde nieuwe technologie om binnen COBOL-applicaties business rules en herbruikbare componenten te identificeren en te analyseren. HotRod vereenvoudigt het traceren van deze regels en componenten binnen bedrijfsapplicaties aanmerkelijk. Netron en VAC richten zich met HotRod voornamelijk op bedrijven die zelf applicaties bouwen en onderhouden en die de kosten hiervoor moeten verminderen, maar die tegelijk te maken hebben met toenemende druk om nieuwe applicaties en nieuwe functionaliteit te realiseren.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen