Compaq biedt print-oplossingen van Genicom

Datum nieuwsfeit: 09-03-1999

COMPAQ BREIDT PRODUCTAANBOD UIT MET PRINT-OPLOSSINGEN VAN GENICOM

GENICOM & Compaq introduceren Compaq Enterprise Laser Printers en Printer Management Software

's Hertogenbosch, 8 maart 1999 - Genicom Corporation drie innovatieve printer producten voor zakelijke afnemers van de Compaq Computer Corporation. De Compaq Laser Printer LN16, LN32 en de Remote Control Printer Management Software zijn speciaal ontwikkeld voor het leveren van betrouwbare printer oplossingen voor geavanceerde bedrijfsnetwerken.

Compaq en GENICOM

Sinds de overname van Digital's printer divisie in augustus 1997, heeft Genicom verschillende printers onder de Digital merknaam op de markt gebracht. Voortvloeiend uit deze overeenkomst levert GENICOM nu enterprise printer oplossingen aan Compaq. Er zijn meer productaankondigingen gepland en de complete lijn Digital printers en printer software zullen als Compaq producten op de markt worden gebracht.

Nieuwe producten - LN32, LN16, Remote Control Print Management

De nieuwe Compaq Laser Printers, de LN32 en de LN16, zijn ideale laser printers voor drukke netwerkomgevingen. Zij leveren het beste wanneer het gaat om prestaties, betrouwbaarheid en netwerkintegratie voor multi-platformomgevingen waaronder Windows, NT, UNIX, NetWare en speciaal voor OpenVMS met DCPS software.

Het vlaggeschip van de familie is de nieuwe Compaq Laser LN32, die geavanceerde papierverwerking combineert met de hoogste performance en snelheid. De LN32 bevat de nieuwe Genicom Intelliprint Controller voor snelle 'output' en uitstekende kwaliteit. De LN32 print tot 32 ppm met de professionele resolutie van 1200 x 1200 dpi en is ook een van de eerste lasers met Adobe PostScript 3 print technologie.

De nieuwe LN16 is een betaalbare, desktopprinter voor middelgrote werkgroepen die met een hoge kwaliteit 16 ppm afdrukt. Evenals de gehele LN lijn biedt de LN16 eerste klas netwerkinterfaces voor eenvoudige en naadloze 'out-of -the-box' netwerkintegratie.

Beide printers worden geleverd met de nieuwe Remote Control Printer Management software waarmee de systeem-/netwerkbeheerder centraal alle printers in het netwerk kan vinden, configureren, monitoren en beheren. Dit is ideaal voor de drukke MIS manager. De combinatie van een robuuste, veelzijdige printer met de remote management software verzekert een minimale printer uitval. De twee nieuwe printers worden geleverd met een jaar on-site garantie van Compaq Customer Services.

Van de volgende producten zijn factsheets beschikbaar.

Compaq Laser Printer LN16

Compaq Laser Printer LN32

Compaq Remote Control Software

GENICOM Intelliprint printer controller

Genicom

GENICOM Corporation is een globale leverancier van netwerkintegratie, multi-vendor services en printers met een focus op de midrange, client/server markt. Haar Document Solutions Company (DSC) ontwerpt en levert een brede printerlijn van high-performance serial matrix printers, line matrix printers, pagina printers, thermische printers, en printers voor de reisindustrie. Aanvullend levert DCS een complementaire lijn van printerbenodigdheden, onderdelen en services. Verder is DSC de exclusieve leverancier van DIGITAL printerproducten.

Compaq

Compaq Computer Corporation, opgericht in 1982, is een Fortune Global 100 Company. Compaq is de tweede grootste computerfabrikant ter wereld en wereldwijd de grootste leverancier van personal computers. Voor meer informatie kijk op, www.compaq.com.

Contact : Hinke de Koning Communicatie, +31 (0)187 470233