Corel: Amnestie voor WordPerfect-gebruikers zonder licentie

Datum nieuwsfeit: 09-03-1999

Corel kondigt internationale amnestie af voor WordPerfect®-gebruikers zonder geldige licentie

Klanten kunnen legale certificaten aanschaffen tegen speciale prijs

Ottawa, Canada — 8 maart 1999 — Corel Corporation heeft bekendgemaakt dat voor gebruikers van oude versies van WordPerfect, die geen geldige licentie kunnen overleggen, een speciaal 'amnestieprogramma' in het leven wordt geroepen.

Volgens de WordPerfect-amnestiecampagne van het Corel Licentieprogramma - CLP Choice™ kunnen klanten legale certificaten voor hun huidige software van Corel verkrijgen voor een richtprijs van Fl.59,-- * In dit programma vallen verschillende oudere versies van WordPerfect.

Voor meer informatie over deze productaanbieding kunt u contact opnemen met een dealer in uw woonplaats.

“In dit programma kunnen klanten die niet over een legaal certificaat beschikken, er een voor hun administratie verkrijgen, waardoor ze in aanmerking komen voor de productondersteuning van Corel, zoals Corel Tech Services en het Corel Solution-partnerprogramma,” aldus Jim Orban, Corels vice- president marketing. “Met legale certificaten kunnen deze klanten ook recht doen gelden op een upgrade naar de nieuwste technologie van Corel.”

Klanten die een licentie verkrijgen en Corel® WordPerfect Suite 8 willen gebruiken, komen in aanmerking voor aanschaf van de upgradelicentie voor de standaard-upgradeprijs voor CLP Choice. (Zie de desbetreffende CLP Choice-prijslijst of neem contact op met een wederverkoper in uw woonplaats.)

*Deze prijs kan per markt verschillen. Vraag wederverkopers in uw woonplaats om meer informatie.

Corel Corporation

Corel Corporation is internationaal erkend als ontwikkelaar van bekroonde grafische en zakelijke productiviteitstoepassingen. De ontwikkeling van toonaangevende producten zoals de CorelDRAW™-lijn van grafische toepassingen en de Corel® WordPerfect® Suite met waardevolle programma’s voor zakelijk gebruik gaat voortdurend door om tegemoet te komen aan de behoeften van de zakelijke, individuele en academische markt. Op zoek naar nieuwe waarde, compatibiliteit, keuzemogelijkheden en open standaards ontwikkelt Corel steeds nieuwe producten voor de platforms van Windows®, Macintosh®, UNIX, Linux® en Java™. Corel staat genoteerd op de Nasdaq Stock Market? (onder de naam COSFF) en op de aandelenbeurs van Toronto (onder de naam COS). Voor meer informatie kunt u een bezoek brengen aan de website van Corel: www.corel.com.

-30-

Corel, WordPerfect, CorelDRAW en het Go Further-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Corel Corporation of Corel Corporation Limited. Alle overige namen van producten en bedrijven zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de desbetreffende bedrijven of personen.