Ford Motor en Shell Services nemen Office 2000 in gebruik

Datum nieuwsfeit: 09-03-1999

Ford Motor en Shell Services International nemen Office 2000 wereldwijd in ruim dertig landen in gebruik

Nieuwe 'global technology' in Microsoft Office 2000 leidt tot vereenvoudigde ingebruikname van software bij toonaangevende multinationals

Schiphol-Rijk, 9 maart 1999 - Microsoft kondigt aan, dat twee multinationale ondernemingen, Ford Motor Co. en Shell Services International, de 'global technology' van Microsoft Office 2000 zullen inzetten om desktops wereldwijd te standaardiseren en om het uitwisselen van informatie in verschillende talen te vereenvoudigen. Tevens annonceert het bedrijf, dat voor cliënten een uitgebreide set universele opties beschikbaar zal komen in de vorm van Office 2000 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen