Ben kiest locatie voor call center in Breda

Datum nieuwsfeit: 11-03-1999

Ben kiest locatie voor call center in Breda

Den Haag, 11 maart 1999 Í Ben, Nederlands jongste aanbieder van mobiele telefonie, heeft de definitieve locatie vastgesteld voor een tweede vestiging. Hiervoor is een ruim pand gekozen aan de Nieuwe Kadijk in Breda. Ben zal hier een groot call center en zijn verkoop- en telemarketingactiviteiten onderbrengen. De vestiging zal op termijn werkgelegenheid bieden aan duizend medewerkers.

In februari heeft Ben al aangekondigd zijn call center in Breda te willen vestigen.
Met de ondertekening van het huurcontract is nu ook de exacte locatie, Nieuwe Kadijk140, definitief vastgesteld. Door de indeling met open ruimtes en door de ligging in de nabijheid van het centrum van Breda is dit voormalige Postbankkantoor geschikt voor de daar geplande activiteiten. Het gebouw biedt ook voorlopig voldoende ruimte voor de verwachte groei.

De keuze voor Breda is vooral ingegeven door de aanwezigheid van een groot aantal potenti‰le medewerkers. Bij de arbeidsbureaus in West-Brabant zijn ongeveer 15.000 personen ingeschreven die in principe als call center agent kunnen worden ingezet. Daarnaast speelde de kwaliteit van de telecom-infrastructuur een rol bij de keuze voor Breda.

Ben besteedt veel aandacht aan klantenservice en directe respons. Zodra het call center operationeel is Í naar verwachting dit najaar Í zal het hierbij een cruciale rol vervullen. De klanten van Ben kunnen er dan telefonisch vierentwintig uur per dag terecht met vragen over service, onderhoud, facturering of andere zaken met betrekking tot het mobiele netwerk van Ben.

Over Ben
Ben Nederland B.V, met het hoofdkantoor in Den Haag, is de jongste aanbieder van mobiele telefonie in Nederland. Aandeelhouders zijn Belgacom (70,6%) en Tele Danmark (29,4). Op 4 februari is Ben op de markt gekomen met mobiele telefonie in de Randstad. Het netwerk van Ben, dat wordt gebouwd door Nokia, zal in de winter van 1999 landelijk dekkend zijn. Ben is Partner in Sport van NOC*NSF.

Voor meer informatie:
Werner Schrijver, Ben commercieel directeur, telefoon (070) 305 50 00 Edith Zweerman, Van Sluis Consultants, telefoon (020) 664 06 40