Dave Donkervoort in Hoogeveen

Datum nieuwsfeit: 13-03-1999

DAVE DONKERVOORT IN HOOGEVEEN

Zaterdag 13 maart a.s. zal in Cultureel Aktiviteiten Centrum Het Podium in het Drentse Hoogeveen voor het eerst een back-to-the-seventies-disco-party gehouden worden.

Alle muziek stijlen van die tijd zoals disco - soul - glitterrock - punk - rock & roll - blues - palingpop -enz. zullen op die avond voorbij komen.

Liefhebbers van die, op dit moment zo populaire muziekstijl, zullen ruimschoots aan hun trekken komen. Frappant hier bij is dat deze muziek niet alleen zo populair is bij de 'wat oudere jeugd uit die tijd', maar ook veel jongeren grijpen steeds vaker terug naar de muziek uit de jaren '70. Muziek van bands als Smokie, Boney M, Status Quo, Abba, The Sweet, Golden Earring, Dire Straits, BZN, the Rolling Stones, enz. gaan nog steeds als zoete broodjes over de plank.

Geprobeerd zal worden om in, zowel de aankleding van de zaal als ook in het programma, in de sfeer van het toenmalige razendpopulaire tv-programma Toppop een disco-party te houden, waarbij de nationaal bekende DJ DAVE DONKERVOORT de avond zal vullen met plaatjes en praatjes, zoals de luisteraars van radio 10-gold dat van hem gewend zijn. Ook zullen er leuke prijsjes te winnen zijn bij allerlei spelletjes en quizjes.Deze avond is voor

Het Podium een soort try-out, waarbij niet bekend is of er plaats genoeg is voor alle belangstellenden. Advies is: kom niet te laat, vol is vol. Het programma begint om 9 uur, terwijl de zaal al vanaf 8 uur open is. Entree is F 15,- incl.
2 consumpties. Het Podium kun je vinden aan de Schutstraat 43 in Hoogeveen, het telefoonnummer is daar 0528 275355, waar ze je alle informatie kunnen geven over deze party. Je kunt ook e-mailen op bakkeroj@rendo.dekooi.nl