150 sporters lopen op NUON ENW vooruit

Datum nieuwsfeit: 13-03-1999
NUON

Keywords: 00 12 13 150 27 30 alphen bedrijf bekend binnenkort bruins burg business city classics college deelnemer deelnemers eindstreep energie energie-ondernemingen enw ewr feiten finish fuseren fusiepartners gamog gesproken gezamelijke hans informatie inspanning klassiekers km maart medewerkers naam nederlandse nieuwe nl nuon pier rijn run scala sites slotsingel sporters start supporters tijdens tussenstanden twintig uitslagen uur verkerk verwacht vooruit wedstrijden wegatletiek welkom www zal

Op 13 maart eerste gezamelijke inspanning fusiepartners

150 sporters lopen op NUON ENW vooruit

Binnenkort fuseren vier energie-ondernemingen. NUON ENW is de naam van het nieuwe bedrijf. Op 13 maart, tijdens de Twintig van Alphen, lopen 150 medewerkers van ENW, EWR, Gamog en NUON op de feiten vooruit. Over energie gesproken!

Supporters welkom

De Twintig van Hans Verkerk is één van de klassiekers van de Nederlandse wegatletiek en wordt gehouden in Alphen a/d Rijn. Om 12.30 uur gaan de deelnemers voor de 10 km business loop van start. Zowel start als finish is aan de Burg. Bruins Slotsingel ter hoogte van het Scala College. Verwacht wordt dat de eerste NUON ENW deelnemer rond 13.00 uur over de eindstreep zal komen.

Meer informatie, uitslagen en tussenstanden

Ook op deze en/of andere sites: informatie over de NUON Run Classics, de Twintig van Hans Verkerk en de City Pier City loop (27 maart). De uitslagen van beide wedstrijden worden op www.nuon.nl bekend gemaakt.

laatste update: Mar 11 1999 | (nuon@nuon.nl)