Politiebericht Drenthe

Datum nieuwsfeit: 16-03-1999

Persberichten van dinsdagmorgen 16.03.1999
11:11 dinsdag 16 maart 1999

Bert Peters 0591 66 20 14 of 0653 23 80 59.

Dalen, alcomobilist
Reed vannacht, omstreeks 01.00 uur, een 53-jarige man uit Dalen over de Hoofdstraat. Na controle bleek hij een alcoholpromillage van 0,8 te hebben.
Proces-verbaal en rijverbod.

Coevorden, gestolen tractor terecht
Werd de tractor, die het afgelopen weekend in Coevorden werd weggenomen, aangetroffen in Stuifzand. De bedrijfsstickers waren er afgehaald. De tractor stond geparkeerd in de berm nabij een woning. Nader onderzoek moet uitwijzen hoe de tractor daar is terecht gekomen.

Borger, ongeval met letsel
Reed vanmorgen omstreeks 08.45 uur, een 64-jarige vrouw uit Hoogeveen met haar auto vanuit de richting Schoonloo de kruising met de N34 op ter hoogte van Borger. Zij verleende daarbij geen voorrang aan een vrachtauto die uit de richting Odoorn kwam. De 42-jarige bestuurder uit Schoonebeek kon haar niet ontwijken waardoor de vrouw met haar auto onder de oplegger schoot en een eind werd meegesleurd. Als gevolg van het ongeval raakte de vrouw bekneld in haar auto, zij werd door de brandweer bevrijd en met hoofd- en ander letsel overgebracht naar het AZG. De weg is geruime tijd in de richting Gieten gestremd geweest.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe