Nieuwe beurs op tuingebied in Ahoy' Rotterdam

Onderwerp: Nieuwe beurs op tuingebied, 18 tot 21 maart

NIEUWE BEURS OP TUINGEBIED
'Buitenshuis', de nationale tuinbeurs

Rotterdam, 10 november 1998 - Nederland heeft een nieuwe beurs: 'Buitenshuis, de nationale tuinbeurs'. Deze beurs onderscheidt zich door de consument het échte buiten'gevoel' te geven. Door ondermeer een combinatie van elementen als geluiden en geuren ervaart de bezoeker de sfeer als een totaalbeleving. Op 10.000 vierkante meter brengen exposanten informatie, entertainment, actie en interactie, tips, adviezen en demonstraties. Dit tuinevenement wordt gehouden van 18 tot en met 21 maart 1999 in het Rotterdamse Ahoy'

De beurs is ontstaan vanuit de toenemende belangstelling voor het groen in en om het huis en de aandacht die de consument tegenwoordig besteedt aan een sfeervolle tuin die men naar eigen smaak kan inrichten. Op de beurs kunnen de bezoekers ideeën komen opdoen, worden ze goed geïnformeerd en hebben ze de gelegenheid om ter plekke te beslissen en eventueel te kopen, voor een grote tuin of een stadsbalkon. De beurs wordt georganiseerd in samenwerking met de magazines: 'Libelle Tuinen', 'de Watertuin' en 'Bloemen en Planten'.

Informatie
Iedereen is welkom van 18 tot en met 21 maart a.s. in Ahoy' Rotterdam. De beurs is op donderdag en vrijdag geopend van 10.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00 uur. De entreeprijs bedraagt
15,-.

Noot voor redacties