Jubileumjaarvergadering Vereniging Vrienden van Sonsbeek

Datum nieuwsfeit: 18-03-1999

Persbericht Vereniging Vrienden van Sonsbeek, 25 januari 1999)

Jubileumjaarvergadering Vereniging Vrienden van Sonsbeek

Donderdag 18 maart a.s. houdt de Vereniging Vrienden van Sonsbeek haar jaarvergadering. De vergadering staat deze keer in het teken van de restauratie en de jubileumviering van Park Sonsbeek 100 jaar als stadspark, alsmede van het tienjarig bestaan van de Vereniging Vrienden van Sonsbeek. In tegenstelling tot de gebruikelijke ledenvergaderingen is deze vergadering ook toegankelijk voor de omwonenden van de parken Sonsbeek, Zijpendaal en Gulden Bodem.

Thema is 'De restauratie van de parken'. De restauratie zal aan de hand van dia's worden toegelicht door een vertegenwoordiger van de afdeling Bossen & Parken van de dienst MOW. Voorts zal er worden stil gestaan bij de verschillende nieuwe objecten die de parken rijker zijn geworden. Na de pauze zal een toelichting worden gegeven op het evenementenprogramma dat de Stichting Sonsbeek 100 jaar Stadspark ter viering van het jubileumjaar heeft georganiseerd.

De informele vergadering wordt georganiseerd in samenwerking met de afdeling Bossen & Parken van de dienst MOW van de gemeente Arnhem en de Stichting Sonsbeek 100 Jaar Stadspark. Leden van de vereniging en omwonenden van Arnhems drie monumentale parken ontvangen t.z.t een officiële uitnodiging met het gedetailleerde programma.

De vergadering begint om 20.00 uur in Bezoekerscentrum De Watermolen, Zijpendaalseweg 24a, 6811 CL Arnhem.