Nieuwe C1000-supermarkt in Kapelle

Datum nieuwsfeit: 18-03-1999

1999-03-12

Allernieuwste C1000-supermarkt in Kapelle

Op donderdag 18 maart om 8.00 uur opent C1000 in Kapelle aan de Biezelingsestraat 1 haar deurent. De supermarkt is aangepast en verbouwd naar al uw wensen. De nieuwe C1000-supermarkt is maar liefst tweemaal zo groot als voorheen en verrast de consument met een schitterende winkel waaraan nieuwe afdelingen, produkten en service- elementen zijn toegevoegd. De indeling is prettig en overzichtelijk. Ook inhoudelijk heeft deze jongste C1000-variant veel te bieden voor de consument, zoals een afdeling met gebak en kant en klare maaltijden. Daarnaast is er een inpakservice op drukke tijdstippen, zijn er gezellige demonstraties en proeverijen in de winkel en zijn er enkele malen per dag ovenverse broodjes, gebakken in de eigen oven. Bekende sterke punten van C1000 worden onverkort gehandhaafd: veel kwaliteit, altijd lage prijzen, veel keus, prettige winkelsfeer en klantvriendelijke, vakkundige medewerkers. VEEL NIEUWS EN VEEL TE ZIEN. Het assortiment van de nieuwe C1000 is aangevuld met veel nieuwe produkten. Nieuw is ook de Voordeelstraat, een gezellig pad centraal in de winkel, waarin alle aanbiedingen van C1000 bijeen zijn gebracht. Op sommige afdelingen is er een efficiëntere vorm van bediening ingevoerd. Neem ook eens een kijkje op de nieuwe afdelingen voor gebak, kant-en-klare maaltijden en tussendoortjes. Kortom, bij C1000 kunt u voor alle boodschappen terecht. DE UNIEKE GARANTIES VAN C1000. De nieuwe C1000 in Kapelle kent twee unieke garanties. Als een actie-artikel is uitverkocht, krijgt de klant een tegoedbon zodat ook later nog geprofiteerd kan worden van de korting. De prijsgarantie houdt in dat indien de kassa een hogere prijs aangeeft dan op het schap staat, het artikel gratis mag worden meegenomen. AANGENAAM BOODSCHAPPEN DOEN. Boodschappen doen bij de nieuwe C1000 is een prettige bezigheid. Sommige winkelwagentjes hebben een Maxi Cosi kinderzitje. Een klantvriendelijk detail is dat C1000 ook lege flessen inneemt van andere organisaties, er is een dagelijkse bezorgservice, nieuwe parkeerplaatsen en een klantentoilet. De kassa's zijn nieuw en het aantal kassa's is uitgebreid. Bij alle kassa's kan met de pinpas, de chipknip of de chipper betaald worden en de klant mag tot 300,- aan extra contant geld opnemen.VOOR MEER INFORMATIE: C1000 - De heer M.H. Eversdijk, Biezelingsestraat 1, 4421 BL Kapelle, tel. 0113 - 341562