'American Breakfast' bij lancering Internet Explorer 5.0

Datum nieuwsfeit: 18-03-1999

Schiphol-Rijk, 10 maart 1999

'American Breakfast' ter gelegenheid van het beschikbaar komen van Microsoft Internet Explorer 5.0

Geachte redactie,

Zoals door ons al aangekondigd zal Microsoft op 18 maart aanstaande wereldwijd haar nieuwe browser Internet Explorer 5.0 beschikbaar stellen. Ter gelegenheid hiervan organiseren wij op dezelfde dag voor de pers een 'American Breakfast', een feestelijk inloopontbijt waarvoor wij u graag uitnodigen. U bent vanaf 8.30 uur van harte welkom in het bedrijfsrestaurant van ons kantoor, Boeing Avenue 30, 1119 PE Schiphol-Rijk. 'Breakfast is served' tot 10.00 uur.

Robert Fransen, product manager Benelux van Microsoft Windows 98 en Windows
2000 Professional, kan u deze ochtend vertellen wat Internet Explorer 5.0 aan nieuws te bieden heeft. Hij zal de nieuwe mogelijkheden niet alleen belichten vanuit het perspectief van de consument, maar ook ingaan op de faciliteiten voor bedrijven, onder meer op het gebied van commerce. Wie langskomt, krijgt tevens een cd-rom met de Engelstalige versie van Microsoft Internet Explorer 5.0.

Wilt u ons laten weten of u op deze uitnodiging ingaat? Dan kunnen we daar met onze voorbereiding rekening mee houden! Dit kan via e-mail aan ondergetekende ((aureliab@microsoft.com) ) of MCS ((info@monogram.nl)) . Even bellen met MCS kan natuurlijk ook, telefoonnummer 023 - 562 82 08 en vraag naar Perlita Fränkel.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.