InfoCommerce is SolidWorks Solution Partner

Datum nieuwsfeit: 18-03-1999

InfoCommerce is SolidWorks Solution Partner

Sinds 12 maart j.l. mag InfoCommerce zich Solution Partner van SolidWorks noemen. Met dit partnerschap is InfoCommerce de eerste Nederlandse SolidWorks Solution Partner en kan zij nu ook wereldwijd support verlenen. Verder is InfoCommerce met het product CommercePack de eerste, die een sales engineering tool op SolidWorks kan bieden.

Door CommercePack en SolidWorks te combineren wordt e-commerce mogelijk voor de klantordergestuurde industrie. Klanten kunnen zelf het product samenstellen en automatisch het ontwerp in SolidWorks genereren.

CommercePack en SolidCommerce (de SolidWorks integratie) zijn softwarepakketten die door InfoCommerce zijn ontwikkeld en inmiddels door diverse partners in Nederland en de rest van Europa worden verkocht en geïmplementeerd.

Wat is electronic commerce?

Voor veel mensen is electronic commerce synoniem met de handel via Internet. Maar het is meer…. Electronic commerce bevat alle zakelijke handelingen die op elektronische wijze worden uitgevoerd ter verbetering van de efficiency en effectiviteit van bedrijfsprocessen. Producenten krijgen door de interactie snelle en gedetailleerde informatie over de wensen en behoeften van de individuele klant. Verder kan het op een goede manier toepassen van electronic commerce fouten tijdens bedrijfsproces verzwakken of zelf doen verdwijnen en ook tijdsbesparing opleveren in het engineering proces, doordat de klant zelf aan de hand van standaardgegevens een ontwerp naar eigen wens kan creëren en generen in een 3D tekening.

Over InfoCommerce

Binnen Europa is InfoCommerce marktleider in het leveren van totaaloplossingen en onderdelen voor electronic commerce systemen die geschikt zijn voor industry, trade, retail, services en virtual. Wij streven naar voortdurende ontwikkeling en verbetering van onze diensten en technologie. Het leveren van kwalitatief hoogwaardige service en technologie op het gebied van electronic commerce is ons uitgangspunt. Dit uitgangspunt maakt ons een waardevolle partner bij het leveren van oplossingen en componenten, maar ook een trouwe leverancier wat betreft de service en begeleiding.

Het team van developers, support medewerkers en consultants beschikt over hoogwaardige kennis en vaardigheden. De kennis en ervaring, de continue terugkoppeling met klanten en partners zorgen er samen voor dat wij producten en diensten op hoog niveau kunnen blijven leveren.

Als u vragen hebt; schroom niet en neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

InfoCommerce Kaap Hoorndreef 30 3563 AT Utrecht www.infocommerce.nl

Wibo Smeerdijk, marketing manager (w.smeerdijk@infocommerce.nl) 030-2650938