Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 18-03-1999

Donderdag 18 Maart

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Bessenlaan te Oss is op 18 maart 1999 een grijze Volkswagen Golf, kenteken LX-23-PT ontvreemd. Waarde onbekend.

BROMFIETSCONTROLE HEESWIJK-DINTHER

Bij een bromfietscontrole op 18 maart 1999 op de Laag Beugt te Heeswijk-Dinther zijn 14 bromfietsen gecontroleerd met de rollentestbank. 2 Bromfietsen hadden een te groot vermogen.

INBRAAK AUTO OSS

Bij een inbraak in een auto in de nacht van 17 op 18 maart 1999 is op de Landweerstraat Noord te Oss is de autoradiocassetterecorder weggenomen. Waarde onbekend. De daders vernielden een ruit.

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Brabantstraat te Oss is in de nacht van 17 op 18 maart 1999 een witte Mercedes Bestelbus ontvreemd. De auto werd in de loop van 18 maart uitgebrand aangetroffen in Zoelen.

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Raadhuislaan te Oss is op 17 maart 1999 in de loop van de avond een rode Volvo 460, kenteken HX-SG-09 ontvreemd. Waarde f 20.000,-

VERDACHTE GOOIEN HANDGRANAAT AANGEHOUDEN HEESCH

Op 17 maart 1999 is een 24 jarige man uit Heesch aangehouden als verdacht van het gooien van een handgranaat op 8 februari 1999 op de Lijsterlaan te Oss. Hierbij werden geparkeerde auto's beschadigd. In de woning van de verdachte werden twee vuurwapens aangetroffen. Deze zijn inbeslaggenomen. De verdachte is inverzekering gesteld.