Stereographics Stereo3d producten van HP op internet

Vindplaats 2
Vindplaats 3

STEREOGRAPHICS STEREO3D PRODUCTEN VIA INTERNET BESCHIKBAAR VOOR HP-KLANTEN

Amstelveen, 19 maart 1999 - Hewlett-Packard en StereoGraphics, wereldleider van Stereo3D-visualisatieproducten, zijn een marketing- en verkoopovereenkomst aangegaan. Hewlett-Packard neemt als eerste hardwareleverancier deel aan het Internet Sales Partner (ISP) programma van StereoGraphics. HP-klanten kunnen hierdoor op de Web-site van Hewlett-Packard Stereo3D-visualisatieproducten van StereoGraphics bestellen.

Mensen nemen perspectief en diepte in hun fysieke omgeving waar doordat beide ogen een iets ander perspectief bieden. Stereo3D levert, op basis van dit principe, de meest realistische visuele representatie van complexe, digitale modellen. Deze modellen leveren begrijpelijke, driedimensionale informatie voor ingenieurs, wetenschappers, medici, architecten en grafici.

Bezoekers van de site van ISP-partners worden automatisch doorgeschakeld naar een pagina op de site van StereoGraphics. Hier kunnen ze, via een beveiligd VeriSign formulier, bestellingen plaatsen. StereoGraphics verzendt de producten vervolgens direct naar de eindgebruikers. Op de Web-pagina van HP VISUALIZE Center and Workgroup (www.hp.com/unixwork/delphi/index.html) kunnen klanten klikken op de button 'StereoGraphics 3D Eyewear', waarna zij hun bestelling kunnen plaatsen

Voor meer informatie over Stereo3D producten kan men de Web-site www.stereographics.com bezoeken of een e-mail sturen naar (sales@stereographics.com).

StereoGraphics is wereldleider op het gebied van Stereo3D visualisatieproducten. De producten van StereoGraphics visualiseren op natuurlijke en interactieve wijze grote, complexe datasets voor ingenieurs, wetenschappers, medici, architecten en grafici. Meer dan 60.000 gebruikers maken gebruik van producten van StereoGraphics wat het aantal fouten vermindert, de beoordeling van ontwerpen vergemakkelijkt en de 'time-to-market' verkort. Stereo-Graphics producten worden wereldwijd verkocht via een netwerk van geautoriseerde resellers.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 122.800 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Noot voor redacties