Marion Bloem signeert bij Boekhandel Wijs Houten

Datum nieuwsfeit: 20-03-1999

Marion Bloem signeert bij Boekhandel Wijs

Houten. De schrijfster Marion Bloem brengt zaterdag 20 maart een bezoek aan Boekhandel Wijs op winkelcentrum 'Het Rond' in Houten. Zij zal van 13.30 uur tot 14.30 uur haar nieuwe roman 'Ver van familie' signeren.

De schrijfster debuteerde in 1983 met het boek 'Geen gewoon Indisch meisje'. Een verbluffend debuut over een Indisch meisje dat op zoek is naar haar identiteit en direct een groot succes was. Volgens Hella Haasse was het zelfs een boek dat 'niemand onberoerd zou laten'. Verder verschenen van Marion Bloem o.a.: 'Lange reizen korte liefdes', 'Vaders van betekenis' en 'Muggen mensen olifanten'.

Haar nieuwe roman 'Ver van familie' is een meeslepend verhaal waarin een jonge vrouw op zoek gaat naar de waarheid over haar verleden. Aan de hand van de familieleden, die ieder hun eigen verhaal over het verleden hebben, schetst Marion Bloem het portret van de familie van de jonge vrouw. Een boeiende vertelling over de verschillen en verbondenheid binnen een familie.

Iedereen is van harte welkom bij Boekhandel Wijs om de schrijfster te ontmoeten en haar/zijn boek door Marion Bloem persoonlijk te laten signeren.

Boekhandel Wijs
Spoorhaag 144