C1000 Nico de Boer in Nijmegen krijgt een ingrijpende opknap

Datum nieuwsfeit: 20-03-1999
1999-03-19

C1000 Nico de Boer in Nijmegen krijgt een ingrijpende opknap

C1000 de Boer aan de Meijhorst 7001-7002 in Nijmegen ondergaat een complete face lift. Ondernemer Nico de Boer geeft een korte toelichting: "Als ondernemer moet je blijven zorgen voor een aantrekkelijke winkel waar de consument met plezier naar toe gaat. Dat vereist niet alleen een sfeervolle en rustige winkelinrichting, maar ook overzichtelijke en aantrekkelijke presentaties. Waar nodig zullen we het assortiment aanpassen, zodat ook hier sprake is van een moderne winkel met een eigentijdse productaanbod. Aan de andere kant blijven we even voordelig als voorheen. Want dat is een van de redenen waarom C1000 zo succesvol is in Nederland."

EVEN DICHT

Om deze opknapbeurt zo efficiënt en snel mogelijk te laten verlopen is C1000 de Boer op zaterdag 20 maart vanaf 13.00 uur en op maandag 22 en dinsdag 23 maart de hele dag dicht. De feestelijke heropening is op woensdag 24 maart.

VERBETERD ZIJN: GROENTE EN FRUIT

De presentatie van de afdeling voor verse groente en fruit wordt een lust voor het oog. Het meubilair wordt vernieuwd en er ontstaat meer ruimte. KANT EN KLAAR MAALTIJDEN Naast de afdeling Groente & Fruit vindt u C1000 a la Minute. Heerlijke koelverse maaltijden, soepen en snacks, waarmee de consument een oogwenk iets lekkers op tafels tovert. Het assortiment van C1000 a la Minute wordt fors uitgebreid en de presentatie wordt overzichtelijker. BROODAFDELING De Broodafdeling krijgt een betere plaats met meer ruimte. Dat moet wel, want brood van C1000 krijgt steeds meer enthousiaste afnemers. Het assortiment is uitgebreid met heerlijk vers gebak. Ook hier: een nieuwe, sfeervolle presentatie.

ZUIVEL EN KAAS

Meer ruimte, fraaie en overzichtelijke presentatie. Het assortiment is uitgebreid met nog meer verrukkelijke toetjes en tal van lekkere voorverpakte kaasjes.

VISAFDELING

Nieuw is de visafdeling. Op deze afdeling kunt u vers voorverpakte vis verkrijgen. U vindt deze afdeling vlak bij de vleesafdeling.

VOOR MEER INFORMATIE:

C1000 de Boer - de heer Nico de Boer - Meijhorst 7001-7002 - 6539 EN Nijmegen - tel: 024-3441874