Open (Les)dag op Hogeschool Enschede

HE

17 maart 1999
Nummer: 99.019

Hogeschool Enschede leert aankomend studenten een lesje!

Op 20 maart aanstaande organiseert de Hogeschool Enschede onder de noemer 'Look & Learn' een speciale Open (Les)dag! Tijdens die Open (Les)dag zet de Hogeschool Enschede van 10.00 uur tot 15.00 uur de hogeschooldeuren open. Alle opleidingen geven een aantal proeflessen! Op deze manier kunnen aankomend studenten zelf ervaren hoe het toegaat tijdens colleges en practica. Zij kunnen op hun vrije zaterdag bijvoorbeeld een college verpleegkunde, bouwmanagement, productontwikkeling of bedrijfseconomie volgen. Naast de proeflessen bieden alle opleidingen zaterdag aanstaande nog wat extra's: info-stands, rondleidingen en algemene voorlichtingen. Dus ook belangstellenden die geen proefles willen volgen zijn welkom. Leerlingen die zich nog willen aanmelden voor een proefles kunnen bellen naar: 053 - 487 11 00. Het centrale Look & Learn infopunt is in het hoofdgebouw van de Hogeschool Enschede aan de M.H. Tromplaan 28 in Enschede. Hier houden ook alle technische opleidingen en de opleidingen hbo-verpleegkunde en small business hun open dag. De overige economische opleidingen zitten op Schuttersveld 15/17 op het Meubelplein Enschede. De academie Fysiotherapie heeft de deuren van Kortenaerstraat 4 open staan. Het Conservatorium kan bezocht worden aan Van Essengaarde 10 (in één gebouw met het Muziekcentrum Enschede). Aan de Hengelosestraat 100 is de Open (Les)dag voor de opleidingen Sociaal Pedagogische Hulpverlening, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening en de Propedeuse Toegepaste Psychologie.

laatste wijziging gemaakt op: 19-03-99