Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Congres: E-Bizz in Industry '99
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 05-02-1999 (19990322) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.netlinq.nl/archief/persberichten/e-bizz_i_i.html

nb13 nb04

events@e-bizz.nl

Olivier Spaargaren

E-Bizz in Industry '99, 'Elektronisch zakendoen begint hier'

Datum: 22, 23 maart 1999

Tekst: E-PERSBERICHT van de Stichting E-bizz

Amsterdam, 5 februari 1999

E-Bizz in Industry '99
Elektronisch zakendoen begint hier

Electronic business brengt voor de industriŽle sector veel kansen, maar ook bedreigingen met zich mee. Op dinsdag 23 maart 1999 vindt het congres E-bizz in Industry '99 plaats. Hoe verandert electronic business de organisatie, marketing en verkoop? Hoe ver zijn internationale concurrenten? Wat zijn de voor- en nadelen en wat kan er eigenlijk met E-business? Allemaal vragen die tijdens E-bizz in Industry '99 behandeld worden - het congres is onmisbaar voor iedereen die betrokken is bij de industriŽle sector!

Inhoud congres
Tijdens het congres worden praktijkvoorbeelden van voorgangers besproken en krijgen deelnemers informatie over bestaande en toekomstige producten en diensten op het gebied van e-business. Vooraanstaande sprekers als dr. P.Timmers, dhr. M.J.Wildvank, dhr. W.Teunissen en dr.ir. H.J.Pels zullen breed ingaan op de kansen en bedreigingen in de industriŽle sector. E-bizz in Industry '99 zal een mix zijn van toespraken op basis van theorie en interessante cases uit de praktijk van vooraanstaande pioniers. Er wordt onder meer getoond hoe electronic business kan helpen bij het verhogen van de omzet, het verkorten van doorlooptijden, het verlagen van overheadkosten en het optimaal benutten van samenwerkingsverbanden. Voorafgaand aan het congres, op 22 maart, worden in het Nederlands Congres Centrum in Den Haag vier tutorials gehouden, die ter voorbereiding op E-bizz in Industry '99 dieper ingaan op elektronisch zakendoen in de industrie.

Het bijwonen van de congresdag kost fl 895,- Het volgen van allevier de turorials kost fl 995,- Wie zich voor beide dagen inschrijft, betaalt fl 1595,-

Voor wie is het congres bestemd?
Het congres is bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de industriŽle sector. Doel is het midden- en hoger management van de Nederlandse industrie te wijzen op de mogelijkheden en bedreigingen van elektronisch zakendoen.

Opdrachtgever
Opdrachtgever van E-bizz in Industry '99 is de Stichting E-bizz. E-bizz in Industry is een initiatief van de NetlinQ Groep, M.I.S. Organisatie ingenieurs BV en de Faculteit Technologie Management van de Technische Universiteit Eindhoven. De stichting fungeert als kennisplatform voor de Nederlandse industrie en biedt ontwikkelingen, achtergrondinformatie en producten en diensten die betrekking hebben op electronic business.

Meer informatie
Meer informatie over het congres is te vinden op de website van E-bizz in Industry: http://www.e-bizz.nl/congres/index.html. Informatie over deelname is verkrijgbaar bij NetEvents, Olivier Spaargaren (mailto: events@e-bizz.nl) tel. (020) 607 75 43, fax (020) 607 75 44.

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie:

Voor meer informatie over het congres of de stichting E-bizz in Industry kunt u contact opnemen met:
- NetEvents, Olivier Spaargaren, tel. (020) 607 75 43, e-mail olivier@netlinq.nl
- Stichting E-bizz in Industry, ErikJan Braakman, tel. (020) 607 75 10, e-mail erikjan@e-bizz.nl.

Organisatie: NetEvents

adres: G. Bickersstraat 72-2

woonplaats: Amsterdam

Telefoon: (020) 607 75 43