HP en Security First samen in financiËle Internettoepassing

Datum nieuwsfeit: 22-03-1999

HP EN SECURITY FIRST SAMEN IN FINANCIËLE INTERNETTOEPASSINGEN

Amstelveen, 22 maart 1999 - Hewlett-Packard en Security First Technologies (S1) gaan internationaal samenwerken op het gebied van applicaties voor financiële dienstverlening op Internet. HP zal S1 ondersteunen als zijn 'preferred supplier' van Internet-applicaties voor klanten uit de financiële dienstensector. S1 zal ook een prominente plaats krijgen in de marketingactiviteiten die HP nog dit voorjaar voor de financiële wereld start. Op zijn beurt zal S1 de succesvolle reeks Virtual Financial Manager applicaties exclusief op HP-apparatuur implementeren en voor de beveiliging uitsluitend gebruik maken van HP Praesidium VirtualVault.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen