Intel introduceert de 433 MHz Celeron(tm) processor

Datum nieuwsfeit: 22-03-1999

Intel introduceert de 433 MHz Celeron(tm) processor

Rotterdam, 22 maart 1999 - Intel introduceert de Intel Celeron(tm) processor op 433 MHz, de snelste Intel-processor voor value PC's. Deze nieuwe processor biedt een hoog prestatieniveau voor een zeer lage prijs en stelt consumenten in staat om alle soorten toepassingen te gebruiken, van Internet tot interactieve games.

"Computers met de nieuwe Intel Celeron processor bieden de beste prijs/prestatieverhouding en zijn een prima manier om voor minder dan Dfl
2000 aan de slag te gaan met Internet," zegt Paul Otellini, executive vice president, Intel Architecture Business Group. "We zullen zowel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen