Vantis stelt kosteloos DesignDirect-software beschikbaar

Datum nieuwsfeit: 22-03-1999

Persbericht

Vantis stelt kosteloos DesignDirect-software beschikbaar voor implementeren van MACH-componenten

SUNNYVALE, CALIFORNIE - 22 maart 1999 - Vantis, een dochteronderneming van AMD, stelt vanaf heden nieuwe DesignDirect-software ter beschikking. Deze DesignDirect Base configuratie bevat alle software die nodig is om MACH

CPLD- en PAL-componenten van Vantis te ontwerpen, te implementeren en te programmeren. De PC-software is kosteloos beschikbaar op de website van Vantis: www.vantis.com. Desgewenst kan bij Vantis ook een CD-Rom met de DesignDirect-software worden besteld.

De Base-configuratie van DesignDirect ondersteunt tot maximaal 512 macrocellen. Gebruikers kunnen met de software ontwerpen met een tweemaal zo grote dichtheid completeren dan met vergelijkbare software van andere leveranciers. Bovendien is DesignDirect belangrijk sneller. Tenslotte kent DesignDirect een aantal unieke faciliteiten die gebruikers ondersteunen bij het ontwikkelen van systemen. Voorbeelden daarvan zijn Performance Analyst, een interactieve static-timing tool, en SPEEDSearch, een geavanceerde zoek- en vraagtool.

Nieuw MACH 4A-component Een van de componenten waarvoor DesignDirect bruikbaar is, is de MACH 4A-256/128, waarvan Vantis onlangs test-exemplaren introduceerde. Deze

component biedt 5 ns SpeedLocked performance en is de eerste CPLD met een logische dichtheid van 256 macrocellen met een dergelijke snelheid. Volgens Vantis zullen CPLD's met 256 macrocellen de komende vijf jaar een belangrijk deel van de markt voor CPLD's veroveren. De nieuwe MACH 4A-256/128 maakt deel uit van een groeiende reeks componenten die door

middel van Vantis' 0,25 micron procestechnologie worden geproduceerd. Vantis is van plan in de naaste toekomst in deze serie componenten uit te brengen met hogere dichtheden. Kenmerk van deze componenten is de eenvoud waarmee deze kunnen worden ingesteld op specifieke gebruikerswensen. De MACH 4A-serie

bestaat op dit moment uit componenten die varieren van 32 tot 512 macrocellen. De nieuwe MACH 4A-256/128 zal in mei van dit jaar algemeen beschikbaar zijn.

Vantis Vantis is een dochteronderneming van AMD. Het bedrijf levert geavanceerde programmeerbare logische oplossingen voor communicatie-, automatiserings- en industriele toepassingen. Daarbij richt Vantis zich met name op producten die voldoen aan de hoogste eisen ten aanzien van snelheid, dichtheid en gebruiksgemak. Als dochter van AMD kan Vantis gebruik maken van AMD's toonaangevende procestechnologie, de modernste productiefaciliteiten en wereldwijde klantenservice. Het hoofdkantoor van Vantis is gevestigd in Sunnyvale, Californie. Daarnaast heeft het bedrijf vestigingen in andere Amerikaanse staten, Europa en in het Verre Oosten.

Voor de redactie: PBA Benelux, Anne Breimer, tel: (+31) 70 - 358 93 78 of email: anne@berg-kleijn.nl

Met vriendelijke groet/best regards,

Anne Breimer Jos van den Berg/Arie Kleijn Communicatie tel: ++ (31) (0)70 351 2464 fax: ++(31)(0)70 355 0060 PO Box 82174 . 2508 ED Den Haag . The Netherlands