Taurus-Blygold Schoolvolleybal toernooi Houten

Datum nieuwsfeit: 24-03-1999

Persbericht:

Taurus-Blygold Schoolvolleybal toernooi

Woensdagmiddag 24 maart organiseert volleybalvereniging Taurus voor de 18e keer het Taurus-Blygold-schoolvolleybaltoernooi. In sporthal "De Spil" en sporthal " De Slinger" zullen teams uit de groepen 6,7 en 8 strijden om de bekers. Aan het toernooi zullen dit jaar 153 teams meedoen, die afkomstig zijn van 21 basisscholen uit de gemeente Houten. Deze 153 teams zijn goed voor 835 deelnemers. Helaas moesten we dit jaar enkele teams afwijzen wegens ruimte- en tijdtekort.
Om 13.00 uur zal het toernooi in " De Spil" van start gaan met de poulewedstrijden van groep 6 om ongeveer 15.30 uur beginnen de poulewedstrijden van groep 7.
Groep 8 speelt vanaf 14.30 uur in sporthal " De Slinger ". De bekeruitreiking zal na beeindiging van de poulewedstrijden plaats vinden in de desbetreffende sporthal.
Naast het toernooi is er een spandoekenwedstrijd. Voor de makers van het leukste spandoek is er een prijs te winnen.
Alle leerkrachten , ouders en natuurlijk ook andere belangstellenden zijn woensdagmiddag 24 maart van harte welkom in de sporthallen " De Spil" en "De Slinger" om dit fantastische toernooi bij te wonen.

einde persbericht
Het zou fantastisch zij als de pers op 24 maart langs komt in de sporthallen.

Met vriendelijke groet,

Volleybal vereniging Taurus