Nieuwe C1000-supermarkt in Woerden

Datum nieuwsfeit: 24-03-1999

1999-03-12

Woerden beleeft primeur met nieuwste C1000-supermarkt

Op woensdag 24 maart om 8.00 uur opent in winkelcentrum Molenvliet in Woerden de allernieuwste C1000-supermarkt van Nederland haar deuren voor de consument. De supermarkt is aangepast en verbouwd naar de wensen van de klant. De nieuwe C1000-supermarkt is groter als de oude supermarkt en verrast de consument met een schitterende winkel waaraan nieuwe afdelingen, produkten en service-elementen zijn toegevoegd. De indeling is prettig en overzichtelijk. Ook inhoudelijk heeft deze jongste C1000-variant veel te bieden voor de consument, zoals een afdeling met verse vis, gebak en kant en klare maaltijden. VEEL NIEUWS EN VEEL TE ZIEN. Het assortiment van de nieuwe C1000 is aangevuld met veel nieuwe produkten. Nieuw is ook de Voordeelstraat, een gezellig pad centraal in de winkel, waarin alle aanbiedingen van C1000 bijeen zijn gebracht. De Broodafdeling heeft de hele dag een grote hoeveelheid lekker vers brood, in alle soorten en maten. Een paar maal per dag worden er heerlijke croissantjes, harde en zachte bolletjes, pistoletjes en brood afgebakken. Tevens heeft C1000 een heleboel lekkere kazen en kaasjes voor u klaar liggen. Veel kaas wordt op de afdeling zelf vers van het mes gesneden en verpakt in handige gratis bewaarzakken, die u ook later thuis kunt blijven gebruiken. Neem ook eens een kijkje op de nieuwe afdelingen voor verse vis, gebak, kant-en-klare maaltijden en tussendoortjes. Kortom, bij C1000 kunt u voor alle boodschappen terecht. DE UNIEKE GARANTIES VAN C1000. De nieuwe C1000 in Woerden kent unieke garanties. Onder andere: Als een actie-artikel is uitverkocht, krijgt de klant een tegoedbon zodat ook later nog geprofiteerd kan worden van de korting. De prijsgarantie houdt in dat indien de kassa een hogere prijs aangeeft dan op het schap staat, het artikel gratis mag worden meegenomen. VOOR MEER INFORMATIE: C1000 Molenvliet - H.L.A. van Well - Molenvlietbrink 236 - 3448 HS Woerden - tel: 0348-410533