Stonehenge Telecom benoemd tot Cisco Powered Network

Datum nieuwsfeit: 24-03-1999

Stonehenge Telecom en Cisco Systems bundelen krachten om end-to-end netwerkoplossingen aan te bieden.

Stonehenge Telecom benoemd tot Cisco Powered Network

Amsterdam, 24 maart 1999 - Stonehenge Telecom NV en Cisco hebben in het kader van het Cisco Powered Network programma hun krachten gebundeld om wereldwijd spraak-over-IP over gegarandeerde bandbreedte aan te bieden aan de zakelijke klanten van Stonehenge Telecom. De relatie onderstreept het belang dat Stonehenge Telecom en Cisco hechten aan het gebruik van intelligente breedbandige IP-netwerken voor verbeterde connectiviteit en op netwerken gebaseerde applicaties.

"Cisco deelt onze visie dat het IP-netwerk een fundament vormt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen