Verklaring tegen Multilateraal Akkoord Investeringen (MAI)

Datum nieuwsfeit: 25-03-1999
PERSBERICHT

"MAI niet gezien!", de Nederlandse tak van de internationale campagne tegen het Multilateraal Akkoord inzake Investeringen (MAI), heeft er bij de Nederlandse Europarlementariers en Tweede Kamer-leden vandaag op aangedrongen om zich sterk te maken voor een moratorium op alle door of vanuit de Europese Commissie gevoerde onderhandelingen en initiatieven op het gebied van handel en investeringen. Nu de Europese Commissie demissionair is, bestaat er niet langer een mandaat om nieuw beleid te ontwikkelen.

Hieronder staat de brief die is verzonden aan de Nederlandse Europarlementariers (en met lichte wijzigingen ook aan Tweede Kamer-leden).

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen