Host access-oplossing voor integratie Windows en Office 2000

Datum nieuwsfeit: 25-03-1999

bf_i_text_pers_klein.gif (4201 Byte)

NEWS

Brain Force Software distributeur van nieuwe versie van PowerTerm® Pro van Ericom Software

Eerste host access-oplossing voor integratie met Windows 2000- en Office 2000-interface

Amsterdam, 25 maart 1999 - Brain Force Software start de distributie van de nieuwe release van Power Term® Pro van Ericom Software. Deze oplossing voor terminalemulatie is de eerste die volledig compatibel is met de Windows 2000® en de Office 2000 grafische- gebruikersinterface. De PowerTerm-productlijn geeft PC-gebruikers al toegang tot applicaties op verschillende hosts. Met PowerTerm Pro wordt de ondersteuning uitgebreid voor zowel HP- als Tandem-terminalemulatie.

PowerTerm Pro is de nieuwste versie binnen de PowerTerm-serie van terminalemulatie- producten voor Windows 3.x/95/98/NT- en DOS-platforms. Met dit product krijgen PC-gebruikers toegang tot applicaties die op IBM AS/400, IBM Mainframe, Digital, UNIX en andere mainframe hosts draaien. PowerTerm Pro combineert de volledige functionaliteit van PowerTerm met de maatwerkfeatures van het Windows 2000-platform. PowerTerm Pro biedt onder meer op maat te maken werkbalken en een nieuwe grafische- gebruikersinterface (GUI) voor extra gebruikersgemak bij elk emulatietype. PowerTerm Pro ondersteunt de volledige serie van HP-, Tandem-, IBM-, Digital-, Wyse-, Data General-, SCO- en andere terminalemulaties en biedt snelle, betrouwbare koppelingen waardoor iedereen in de onderneming toegang heeft tot dezelfde informatie, ongeacht het type host.

"Met PowerTerm Pro toont Ericom haar commitment om de nieuwste industriestandaarden in haar producten op te nemen, om zo tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar connectiviteitsoplossingen", aldus Paul Walstra, Line of Business Manager Distributie bij Brain Force Software. "Dit was tevens het concept achter de remote access-oplossing PowerTerm CE van Ericom, die ontworpen werd voor Windows CE®. Met PowerTerm Pro wordt de capaciteit van host access uitgebreid, waardoor gebruikers toegang kunnen krijgen tot bedrijfskritische informatie vanaf zowel een desktop of een hand-held PC, als een nieuwe, op Windows 2000 gebaseerde client."

Features van PowerTerm Pro zijn onder andere: op maat te maken functieknoppen, krachtige script language, hotspots, multiscreen copy/paste/print, editor en debugger, schaalbare screen view, meerdere gelijktijdige sessies, history scroll bar, intelligent copy en paste, FTP Client, Intellimouse-ondersteuning en een menugebaseerde point and click-tool voor het uitwisselen van bestanden tussen PC's en hosts.

www.brainforce.com

Voor meer informatie:

BRAIN FORCE SOFTWARE Lammers van Toorenburg PR Paul Walstra Caroline de Zoeten Tel.: 020 312 0518 Tel.: 030 656 5070 email: (Paul.Walstra@brainforce.com) email: (caroline@lvtpr.nl)