C1000 Coenen in Geleen opent allernieuwste C1000-supermarkt

Datum nieuwsfeit: 25-03-1999

1999-03-19

C1000 Coenen in Geleen opent allernieuwste C1000-supermarkt

Op donderdag 25 maart om 9.00 uur opent aan de Bloemenmarkt in Geleen de allernieuwste C1000-supermarkt van Nederland haar deuren. De nieuwe C1000-supermarkt is groot en verrast de consument met een schitterende winkel waarin nieuwe afdelingen, produkten en service-elementen aanwezig zijn. De indeling is prettig en overzichtelijk. Ook inhoudelijk heeft deze jongste C1000-variant veel te bieden voor de consument, zoals een afdeling met verse gebak en kant en klare maaltijden. Bekende sterke punten van C1000 zijn: veel kwaliteit, altijd lage prijzen, veel keus, prettige winkelsfeer en klantvriendelijke, vakkundige bediening. VERBETERD ZIJN Het assortiment van de nieuwe C1000 is aangevuld met veel nieuwe produkten. Nieuw is ook de Voordeelstraat, een gezellig pad centraal in de winkel, waarin alle aanbiedingen van C1000 bijeen zijn gebracht. De broodafdeling heeft de hele dag een grote hoeveelheid lekker vers brood, in alle soorten en maten. Een paar maal per dag worden er heerlijke croissantjes, harde en zachte bolletjes, pistoletjes en brood afgebakken. Tevens heeft C1000 een heleboel lekkere kazen en kaasjes voor u klaar liggen. Veel aandacht krijgt ook gemaksvoeding in de vorm van C1000 A la Minute. Dat is een groot assortiment koelverse, kant-en-klaargerechten en tussendoortjes, die in een mum van tijd klaar te maken zijn in de oven of magnetron. Kortom, bij C1000 kunt u voor alle boodschappen terecht. En niet onbelangrijk de openingstijden zijn ruim! DE UNIEKE GARANTIES VAN C1000 De nieuwe C1000 in Geleen kent unieke garanties. Onder andere: Als een actie-artikel is uitverkocht, krijgt de klant een tegoedbon zodat ook later nog geprofiteerd kan worden van de korting. De prijsgarantie houdt in dat indien de kassa een hogere prijs aangeeft dan de aanduiding op het schap, één stuks van het betreffende product gratis meegenomen mag worden. VOOR MEER INFORMATIE: C1000 Coenen - Bloemenmarkt 32 - 6163 GG Geleen