Huiskamervoorstelling over de geschiedenis van uw huis

Datum nieuwsfeit: 25-03-1999
Stichting Het 'Vermoeden'
DE GESCHIEDENIS VAN UW HUIS
Rosmersholm

Wat gebeurde er in uw huis voordat u er ging wonen? Welke drama's hebben zich onder uw dak afgespeeld?
Stichting Het 'Vermoeden' ligt een tipje van de sluier op met haar derde huiskamervoorstelling Rosmersholm.
Een vrouw keert terug naar haar ouderlijk huis om nog een laatste keer te pogen haar levensverhaal, dat zich grotendeels daar heeft afgespeeld, te verwerken.

Na het succes van Het vermoeden en De hel bij u thuis speelt Stichting Het 'Vermoeden' voor de derde maal een huiskamervoorstelling. Ditmaal onder de titel Rosmersholm en gebaseerd op een collage van teksten van Henrik Ibsen, Marcel Proust, Samuel Beckett en Tenessee Williams.

Spelers zijn Henny Westerveld van de Rotterdamse toneelvereniging VZOD als 'De Mevrouw'en Martha Brouwer van Rogeto als 'Martha'. Regisseur is Fedde Spoel.

Deze voorstelling is te koop!
Voor f 150,- speelt Stichting Het 'Vermoeden' de voorstelling Rosmersholm bij u thuis.

Gespeeld wordt in de periode van

14 mei t/m 6 juni 1999.
(Behalve op maandagen)

Reserveren kan op nummer 010 - 452 80 88
(Bij voorkeur 's avonds, anders antwoordapparaat)

P.S. Als attachment is het persbericht en de publiciteitsfoto toegevoegd, respectievelijk opgemaakt als
Word97 document en als JPEG.This message contains a file prepared for transmission using the MIME BASE64 transfer encoding scheme. If you are using Pegasus Mail or another MIME-compliant system, you should be able to extract it from within your mailer. If you cannot, please ask your system administrator for help.

File: Rosmersholm3.doc
Date: 25 Mar 1999, 8:57
Size: 516608 bytes.
Type: Unknown

Attachment Converted: "E:\EUDORA\Attach\Rosmersholm3.doc" This message contains a file prepared for transmission using the MIME BASE64 transfer encoding scheme. If you are using Pegasus Mail or another MIME-compliant system, you should be able to extract it from within your mailer. If you cannot, please ask your system administrator for help.

File: Henny.jpg
Date: 25 Mar 1999, 9:08