PvdA houdt briefing over resultaten Eurotop

Partij van de Arbeid

PvdA houdt briefing over resultaten Eurotop

23 maart 1999 PvdA-voorlichting

Vrijdag 26 maart a.s. tussen 12.30 en 13.30 uur houdt de PvdA een briefing over de resultaten van de Eurotop in Berlijn op 24 en 25 maart. Op deze top wordt een besluit verwacht over de toekomstige financiering van de Europese Unie, de structuurfondsen en de hervorming van het landbouwbeleid (Agenda 2000).

Staatssecretaris van Buitenlandse Zaken Dick Benschop zal de resultaten nader toelichten en de consequenties voor Nederland in beeld brengen. PvdA-lijsttrekker voor het Europees Parlement Max van den Berg zal aangeven hoe de nieuwe Eurodelegatie zich hierin zal opstellen. De discussie wordt geleid door PvdA-kamerlid Frans Timmermans.

De briefing van vrijdag vindt plaats in Felix Meritis, Keizersgracht 324 in Amsterdam. U bent hiervoor van harte uitgenodigd.

Voor nadere informatie: Robert Wester, 070 - 3182696