ICT Automatisering voert onderhandse herplaatsing uit

Datum nieuwsfeit: 26-03-1999
Persbericht MeesPierson N.V.

25 maart 1999
ICT Automatisering N.V. heeft onderhandse herplaatsing uitgevoerd

MeesPierson N.V. maakt bekend dat de Raad van Bestuur van ICT Automatisering N.V. een onderhandse herplaatsing van 1.005.768 bestaande aandelen (circa 12% van het geplaatste aandelenkapitaal) succesvol heeft uitgevoerd. De aandelen zijn geplaatst bij zowel Nederlandse als buitenlandse institutionele beleggers.

Onder verwijzing naar het prospectus dat met de beursgang in juni 1997 is gepubliceerd, wijst ICT Automatisering erop dat haar leden van de Raad van Bestuur op basis van de ten tijde van de beursintroductie gesloten lock-up overeenkomst, vanaf 1 januari 1999 vrij waren om maximaal eenderde van de door hen gehouden aandelen in ICT Automatisering te verkopen.

ICT Automatisering N.V. is een van de grootste, zelfstandige softwareontwikkelaars in Nederland en levert diensten aan high-tech en industri'le ondernemingen. ICT Automatisering opereert vanuit drie vestigingen in Rotterdam, Eindhoven en Deventer. Kernactiviteiten van ICT Automatisering zijn Embedded Software (software die deel uitmaakt van en ingebouwd is in producten) en Productie Automatisering. Sinds
26 juni 1997 is ICT Automatisering genoteerd aan de Offici'le Markt van de AEX-Effectenbeurs (Bloomberg code ICT NA, Reuters code ICTA.AS).

- einde bericht -

Voor meer informatie: MeesPierson N.V., Charlotte Tonino, telefoon (020) - 527 11 16.

MeesPierson maakt deel uit van het internationale bank-, verzekerings- en beleggingsconcern Fortis en heeft kantoren in alle belangrijke financiÙle centra in de wereld. MeesPierson is actief in corporate banking, private banking, investment banking en information banking. MeesPierson heeft ruim 4.000 medewerkers in ruim
25 landen.