Mark Tolliver president stragische alliantie Sun en AOL

Datum nieuwsfeit: 26-03-1999

Mark Tolliver benoemt tot President van stragische alliantie Sun en AOL

Sun-topman Mark Tolliver is door Sun en America Online benoemd tot President en General Manager van de strategische alliantie die beide bedrijven eind vorig jaar overeenkwamen.

De samenwerking is gericht op de ontwikkeling van snel te implementeren end-to-end enterprise en e-commerce-oplossingen. Door deze turn-key aanpak zijn ondernemingen beter voorbereid op de grote concurrentie die momenteel in de Net-economy geldt en kunnen ze binnen zeer korte tijd on line zaken gaan doen.

Naast Tolliver zijn de nieuwe Senior Vice-President van Netscape Enterprise Group, Barry Ariko en Steve Savignano, Senior Vice-President van AOL, benoemd tot Senior Vice-President van de strategische alliantie. Dat geldt ook voor Stuart Wells, Vice-President Network Software Group bij Sun.

copyright © 1999 sun microsystems nederland bv, amersfoort. alle rechten voorbehouden.