Nieuwsbank vond voor u onderstaand persbericht:
Bijeenkomst CDA-Initiatiefgroep Vluchtelingenbeleid
(advertentie)
Neem 'n abonnement | Uw reactie is welkom |

Onderstaande tekst is op 26-02-1999 (19990327) opgenomen in de Nieuwsbank-database van Nederlandstalige persberichten.
Klik op deze link voor later versie of kopie: http://www.cda.nl/index.html?article=405&refer=404
Klik op deze link voor het originele bericht: http://www.cda.nl/index.html?article=246&refer=

nb02

CDA-Initiatiefgroep Vluchtelingenbeleid

Op zaterdag 27 maart a.s. vindt er een bijeenkomst plaats van de CDA-Initiatiefgroep Vluchtelingenbeleid van 10.30 tot 15.30 uur in Utrecht. De Initiatiefgroep Vluchtelingenbeleid is een vrije groep die in 1990 gevormd is aan de basis van de partij door leden van het CDA, CDJA en het CDA-Vrouwenberaad. Door allerlei initiatieven en overleg probeert de groep te komen tot meer structurele oplossingen voor mensen op de vlucht. In 1997 heeft de groep een Profiel voor vluchtelingen- en asielbeleid opgesteld dat duidelijk herkenbaar is in het verkiezingsprogramma Samenleven doe je niet alleen. Tijdens de bijeenkomst wil de groep spreken over een bijdrage aan het CDA-debat over asielbeleid dat op de Partijraad in november jl. aangekondigd is. Onderwerpen van gesprek zijn daarbij de preventie en opvang in eigen regio, de asielprocedure en het immigratiebeleid, de integratie en opvang, de Europese aanpak en het terugkeerbeleid.

Belangstellenden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Ton Keijser (secretaris), telefoon 070-3279382 of Alfons Ruitenbeek co÷rdinator), telefoon 020-6992765.

Herlezen
N\I\E\U\W\S\bank
Introductie | Persberichten Vandaag | Pers Agenda | Persberichten Zoeken | Persbericht plaatsen | Abonneren | Adverteren | Zonder frames |