Zanger van Volumia! opent eerste verkooppunten Libertel

Volumia! opent Libertel City-Points

Volumia! opent Libertel City Points

Sittard, 23 maart 1999

Volumia! en Libertel hebben vandaag een contract ondertekend voor een tijdelijke samenwerking.
De overeenkomst houdt o.a. in dat de zanger van Volumia!, Xander de Buisonjé de eerste verkooppunten van Libertel, de Libertel City Points, officieel gaat openen. Daarnaast zal de negenmans-band Volumia! 6 juni a.s. exclusief een concert in Vredenburg Utrecht voor Libertel-gebruikers verzorgen.

City Points
In April en Mei worden er in totaal 30 (van de 70) City Points geopend op A-locaties door het hele land. Libertel City Points zijn service-winkels voor alle bestaande en nieuwe mobile telefoongebruikers.
Speciaal voor deze gelegenheid is er een oranjekleurige Rolls Royce aangeschaft. Met behulp van dit voertuig zullen er gemiddeld 4 winkels per dag geopend worden.
Leadzanger van de populaire Nederlandse band Volumia! -Xander de Buisonjé- zal op feestelijke wijze in de meeste locaties een kort solo-optreden verzorgen. De grootste hits van zijn band zullen de revue passeren. Tevens overhandigt hij een 'Hallo Wereld-reischeque' aan de winnaar van de Libertel prijsvraag.
De concertkaartjes voor het exclusieve 'Vredenburgconcert' zijn te winnen door deelname aan de prijsvraag die Libertel heeft uitgeschreven in alle vestigingssteden.

Volumia!
Volumia! is momenteel een van de populairste popgroepen van Nederland. De hitsingels 'Afscheid' en 'Hou me vast' stonden wekenlang in de top-5 van de Nederlandse hitlijsten.
Voor het debuutalbum 'Volumia!' ontving de Maastrichtse negenmans-formatie in februari van dit jaar dubbel-platina. Op dit moment zijn er alleen al in Nederland bijna 250.000 exemplaren van het album verkocht. Op donderdag 4 maart jl. ontving Volumia! tijdens het jaarlijkse Edison Gala de Edison Award in de categorie Nieuw Nationaal.
Momenteel werkt Volumia! in de studio aan haar nieuwe album.

Openingsschema Libertel City Points

27 maart Kerkstraat 43 Hilversum 11.00 F. Bolstraat 110 Amsterdam 13.00 Kinkerstraat 275 Amsterdam 14.00 Rokin 32 Amsterdam 15.00 Nieuwendijk 24 Amsterdam 16.00

3 april Herestraat 2 Groningen 11.00 Hoofdstraat 197 Hoogeveen 13.00 Grotestraat 72 Almelo 15.00 Nieuwstraat 16 Hengelo 16.30

10 april Broerstraat 23 Nijmegen 11.00 Kl.Bisschopsstr.6 Deventer 13.00 Hoofdstraat 87b Apeldoorn 14.30 Langestraat 55 Amersfoort 16.00