Vakbeurs voor al wat makkelijk, lekker en vers is

Datum nieuwsfeit: 28-03-1999

Lekkerland Promenade '99 van 28 t/m 31 maart in 's-Hertogenbosch

Grootste en compleetste vakbeurs in Benelux voor al wat makkelijk, lekker en vers is

Voor alle klanten van Lekkerland in de Benelux wordt van 28 tot en met
31 maart de Lekkerland Promenade '99 gehouden. Deze ‘totaalbeurs voor al wat makkelijk, lekker en vers is' vindt plaats in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Gedurende vier dagen is de vakbeurs hét kruispunt waarop de belangrijkste fabrikanten en totaalleveranciers van genot- en gemaksartikelen en ondernemers in de horeca, retail, benzinebranche, ambulante markten en conveniënce- en speciaalzaken elkaar ontmoeten.

Lekkerland Promenade '99 is het landelijke vervolg op de Lekkerland Boulevard die in 1998 plaatsvond. De opzet, sfeer, uitstraling en uitwerking van die beurs werden als een stimulans gezien om de schaal en inhoud ervan te vergroten. Het resultaat is de eerste vakbeurs in de Benelux waarop alle productgroepen in de branches en hun producten en diensten allemaal op één beurs vertegenwoordigd zijn. De Lekkerland Promenade '99 presenteert het wijdse overzicht over het grootste assortiment genot- en gemaksartikelen in de Benelux en de trends en ontwikkeling daarin. De beurs biedt daardoor een compleet platform voor de belangrijkste merken en totaalleveranciers én voor de ondernemers die zich richten op de toekomst.

De ruim 9.300 m2 beursvloer van de Lekkerland Promenade '99 wordt verdeeld in verschillende, overzichtelijke themapleinen. Op de themapleinen vindt men alles over de nieuwste producten, presentatievormen en innovaties in onder andere koude- en warme snacks, zoetwaren, tabak speciaal en automotives. Er zullen ook door de beursdeelnemers veel speciale acties en aanbiedingen gepresenteerd worden. De themapleinen liggen rond het LekkerlandPlein, dat als zakelijk en informeel scharnierpunt fungeert. Tijdens de Lekkerland Promenade '99 vindt bovendien een aantal extra activiteiten plaats dat het totaalkarakter van de beurs onderstreept. Zo zullen er doorlopend gratis mini-congressen en seminars zijn waarop de laatste innovaties, naderende trends en productvisies belicht worden. De Lekkerland Promenade '99 wordt daarnaast omzoomd door show- en amusementprogramma's. Op zondag zijn er speciale attracties voor kinderen.

De openingstijden van de Lekkerland Promenade '99 zijn op zondag van
10.00 tot 19.00 uur; op maandag en dinsdag van 10.00 tot 21.00 uur en op woensdag van 10.00 tot 18.00 uur.

Meer informatie over de beurs kan men krijgen op het Promenade 99 Infonummer: 040-280 84 07 en via het emailadres: (promenade99@brs.nl.com)

De organisatie van de Lekkerland Promenade '99 is in handen van de Organisatie Groep Zuid en Cooler Communicatie. Standbouw en decoratie: Swinkels Decors.