Thema-avond IQUIP: Op weg naar verbetering

Datum nieuwsfeit: 29-03-1999

Uitnodiging voor doordenkers

Kwaliteit is altijd onze zorg

Bedrijven en instellingen moeten volledig op hun informatiesysteem kunnen vertrouwen. Ook al is zon systeem permanent aan verandering onderhevig, de kwaliteit dient onder alle omstandigheden gewaarborgd te zijn. Hoe kun je problemen voorkomen? Hoe weet je zeker dat het systeem optimaal draait? Hoe anticipeer je op de toekomstige wensen en eisen? En hoe kun je daar als kwaliteitszorg consultant een bijdrage aan leveren?

Thema-avond Op weg naar verbetering

Software Control Kwaliteitszorg, een bedrijfsonderdeel van IQUIP, nodigt je uit om tijdens een thema-avond over deze vragen door te denken en om vast te stellen of een loopbaan bij SCK voor jou is weggelegd. Deze avond vindt plaats op maandag 29 maart 1999 van 17.00 tot 21.00 uur in Den Bosch. Een unieke gelegenheid om eens met professionals onder elkaar van gedachten te wisselen. En om aan de hand van verhelderende presentaties je kijk op SPI/CMM, Informatiebeveiliging, Auditing, Kwaliteitsmanagement en Proces-verbetering aan te scherpen. Heb je een HBO- of universitaire opleiding afgerond of beschik je over enige jaren ervaring in IT? Dan willen we tijdens deze avond graag verder praten over je carrièremogelijkheden bij IQUIP. Meld je snel aan via de bon of per e-mail aan Marieke Poulussen: (poulusma@iquip.nl). Iedere bezoeker ontvangt in ieder geval een gratis exemplaar van het boek "Kwaliteit op Maat".