Wijziging zenderindeling radio Dordrecht

ENECO

29 maart 1999

Wijziging zenderindeling radio Dordrecht

Per 31 maart a.s. wijzigt ENECO KabelTV & Telecom de zenderindeling van de radio in Dordrecht naar aanleiding van het advies van de regionale programmaraad Zuid-Holland Zuid over het standaardpakket radio- en tv-zenders. De televisiezenderindeling is op 1 maart om dezelfde reden al gewijzigd.

Radio
De Tweede Kamer zender wordt gecombineerd met Radyo Zafer, een Turkse zender (op vrijdag, zaterdag en zondag; de momenten dat de Tweede kamer niet uitzendt). De zender WDR 3 verdwijnt van de kabel. Nieuw in Dordrecht is WDR 4 op 93.9, Radio France Inter op 94.9, BRTN 3 op 95.6, Radio Hollands Glorie op 97.6, New Dance Radio op 103.5 en BBC 2 op 106.5 MHz. Daarnaast veranderen drie zenders van plaats: Concert Radio verhuist van 97.6 naar 98.1, Q Radio verhuist van 98.1 naar 104.5 en BRTN 3 verhuist van 106.5 naar 95.6 MHz. De wijzigingen in het zenderpakket hebben geen tariefswijzigingen tot gevolg.

Klanten met vragen over de kabeltv kunnen op werkdagen gratis bellen met de afdeling Service & Informatie van ENECO: 0800-0603.