Wijzigingen zenderindeling radio Vlaardingen

ENECO

29 maart 1999

Wijzigingen zenderindeling radio Vlaardingen

Per 31 maart wijzigt ENECO KabelTV & Telecom de zenderindeling van de radio in Vlaardingen naar aanleiding van het advies van de regionale programmaraad Rijnmond. De zenderindeling van tv is op 1 maart om dezelfde reden al gewijzigd.

Radio
In het pakket radiozenders wijzigt het volgende: De Tweede Kamer zender wordt gecombineerd met Radyo Zafer, een Turkse zender (op vrijdag, zaterdag en zondag; de momenten dat de Tweede Kamer zender niet uitzendt). De zenders Deutsche Welle, Radio West, WDR 2 en 3 en BBC 3 en 4 verdwijnen van de kabel. Nieuw in Vlaardingen is Country FM op 91.4, WDR 4 op 93.9, Radio France Inter op 94.9, Radio Hollands Glorie op 97.6, New Dance Radio op 103.5, SUN FM op 104.9 en Radio Amor op 105.4 en BBC 2 op 106.5 MHz. Daarnaast veranderen de meeste zenders van plaats en zal de radio dus opnieuw ingesteld moeten worden. Aan de wijzigingen in het zenderpakket is geen tariefswijziging verbonden.

Klanten met vragen over de kabeltv kunnen op werkdagen gratis bellen met de afdeling Service & Informatie van ENECO: 0800-0603.