Compaq introduceert nieuwe opslag-oplossingen

Datum nieuwsfeit: 30-03-1999
Nieuwe opslagmogelijkheden gebaseerd op Compaqs Enterprise Network Storage Architecture; IBM-connectiviteit toegevoegd

Compaq introduceert nieuwe opslag-oplossingen, een ProLiant NT Cluster

Gouda, 30 maart 1999 - Compaq Computer annonceert een reeks nieuwe producten die bedrijfskritische computeromgevingen betrouwbaarder, sneller en opener maken. Het betreft nieuwe Fibre Channel-opslagoplossingen, de StorageWorks Enterprise Storage Array 12000 en de RAID Array 8000-systemen, alsmede nieuwe SCSI harde schijven en een tape-library. Voorts introduceert Compaq de nieuwe Compaq ProLiant HA/F500 Cluster voor Windows NT.

De nieuwe Compaq StorageWorks-producten bouwen voort op Compaqs toonaangevende Enterprise Network Storage Architecture (ENSA). Deze architectuur is ontworpen om de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen